1.1. Pārdevējs garantē Pircējam, ka pārdotās preces atbilst līguma noteikumiem un ka precēm nav slēptu defektu, kas Pārdevējam bija zināmi līguma noslēgšanas brīdī un kas liegtu preces izmantot paredzētajam mērķim un mērķim, kādam Pircējs tās bija paredzējis lietot.
1.2. Pārdevējs neatbild par defektiem, kas radušies Pircēja preču lietošanas vai uzglabāšanas noteikumu pārkāpuma, trešo personu vainas vai nepārvaramas varas dēļ.
1.3. Pircējam 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Preču piegādes brīža ir jāpārbauda Preču iepakojums, daudzums, kvalitāte, sortiments un pilnīgums. Ja Pircējs noteiktajā termiņā neizsaka Pārdevējam nekādas pretenzijas, tiek uzskatīts, ka Preces ir nodotas atbilstošā iepakojumā, un to daudzums, kvalitāte, sortiments un pilnīgums atbilst Līguma noteikumiem. Ja noteiktajā termiņā tiek konstatētas neatbilstības vai trūkumi, Pircējam nekavējoties par to jāpaziņo Pārdevējam.
1.4. Fiziska persona, kas iegādājas preces mērķiem, kas nav saistīti ar tās uzņēmējdarbību, tirdzniecību, amatniecību vai profesiju (patēriņa vajadzībām), var apmainīt vai atgriezt kvalitatīvas preces 14 dienu laikā no preču piegādes dienas, nenorādot iemeslu. Šādai fiziskai personai Pircējam ir tiesības atteikties no preču pirkuma un pārdošanas līguma šajā termiņā, pienācīgi rakstiski aizpildot Lietuvas Republikas valdības vai tās pilnvarotas iestādes apstiprinātu atteikuma līguma veidlapu: [https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/dad7f330d05511e3a8ded1a0f5aff0a9]
un nosūtot to uz Pārdevēja juridisko adresi, kas norādīta Noteikumos, vai skenētu versiju pa e-pastu uz pagalbamodra@gmail.com . Veidlapā Pircējs norāda vēlamo atgriezjamo preci un tās pasūtījuma numuru. Preces jāatdod Pārdevējam nekavējoties, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad Pārdevējam iesniegts paziņojums par atteikšanos no līguma. Atkāpjoties no attālināti noslēgta līguma, Pircējam, fiziskai personai, ir tiesības atgriezt preces bez maksas. Saskaņā ar izbeigto līgumu samaksātā nauda tiek atgriezta Pircējam 14 dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis un novērtējis atgriezto preci. Nauda tiek atgriezta tādā pašā veidā, kādā Pircējs to samaksāja, ja vien nav panākta cita vienošanās.
1.5. Pircējam ir tiesības apmainīt iegādātās preces pret līdzīgām precēm ar atšķirīgiem izmēriem, formu, krāsu, modeli vai komplektāciju četrpadsmit dienu laikā no preču piegādes dienas. Ja, apmainot preces, rodas cenu starpība, Pircējam darījums ar Pārdevēju jānokārto, pamatojoties uz pārrēķinātajām cenām. Preču apmaiņas laiks un vieta tiek saskaņota ar Pārdevēju.
1.6. Ja Pārdevējam nav preces, kas būtu piemērotas apmaiņai, Pircējam ir tiesības pēc iepriekšēja rakstiska paziņojuma atgriezt preci Pārdevējam un atgūt par to samaksāto cenu. Pircēja prasība nomainīt preces ir apmierināta, ja prece nav lietota, nav bojāta, ir saglabājusi savas patērētāja īpašības un nav zaudējusi savu komerciālo izskatu, un Pircējam ir pierādījumi, kas apstiprina, ka viņš iegādājies preci no šī Pārdevēja. Prece ir jāatdod Pārdevējam nekavējoties, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma paziņojuma dienas. Pircējam ir jāsedz tiešās izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu Pārdevējam (pasta izdevumi, kurjers utt.). Saskaņā ar izbeigto līgumu samaksātā nauda tiek atgriezta Pircējam 14 dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis un novērtējis atgriezto preci. Nauda tiek atgriezta tādā pašā veidā, kādā Pircējs to samaksāja, ja vien nav panākta cita vienošanās.
1.7. Pircējam ir tiesības pieteikt pretenzijas par pārdoto preču defektiem, ja tie tika atklāti ražotāja noteiktajā kvalitātes garantijas termiņā. Ja precei nav noteikts kvalitātes garantijas termiņš (likumiskā garantija) vai tas ir īsāks par diviem gadiem un preces defekti tiek atklāti pēc šī termiņa beigām, bet ne vēlāk kā divus gadus pēc preces nodošanas dienas, pārdevējs ir atbildīgs par preces defektiem, ja pircējs pierāda, ka defekts radies pirms preces nodošanas vai tādu iemeslu dēļ, kas radušies pirms preces nodošanas, par kuriem ir atbildīgs pārdevējs.
1.8. Pircējam, kuram pārdotas neatbilstošas kvalitātes preces, ir tiesības pēc saviem ieskatiem pieprasīt:
1.8.1. ka pārdevējam saprātīgā termiņā bez maksas jānovērš preces defekti vai jāatlīdzina pircējam to novēršanas izmaksas, ja defektus var novērst;
1.8.2. ka līgumā pēc veida aprakstītās preces tiek aizstātas ar atbilstošas kvalitātes precēm, izņemot gadījumus, kad defekti ir nenozīmīgi vai tie ir radušies pircēja vainas dēļ;
1.8.3. attiecīgi samazināt pirkuma cenu;
1.8.4. atteikties no līguma un pieprasīt Pārdevējam atmaksāt samaksāto cenu, ja neatbilstošas kvalitātes preces pārdošana ir būtisks līguma pārkāpums. Pircējam nav tiesību pieprasīt līguma izbeigšanu, ja preces defekts ir maznozīmīgs. Ja Pircējs izbeidz līgumu neatbilstošas kvalitātes preces dēļ, Pārdevējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces atgriešanas dienas, ir jāatmaksā samaksātā cena. Ja tiek atgriezta tikai daļa no Preces, piegādes izmaksas netiek atlīdzinātas.
1.9. Visām precēm ir spēkā ražotāja noteiktie garantijas termiņi. Garantijas termiņš ir norādīts Pircējam izsniegtajā garantijas talonā vai citā līdzvērtīgā dokumentā.
1.10. Ja prece sabojājas garantijas laikā, remonts tiek veikts bez maksas. Lai veiktu garantijas remontu, Pircējs var sazināties pa tālruni: +37061370678 darba dienās no plkst. 10:00 līdz 17:00. Iesniedzot preci remontam, Pircējam jāuzrāda derīga preces garantijas karte vai dokuments, kas apliecina preces iegādi (rēķins, maksājuma dokuments).
1.11. Atgriežot preces, jāievēro šādi nosacījumi:
1.11.1. Atgrieztajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā, ar autentiskām etiķetēm, aizsargmaisiņiem un tiem pašiem aksesuāriem, ar kuriem tā tika pārdota.
1.11.2. Precei jābūt nebojātai un Pircējam to nelietotai (izņemot gadījumus, kad tiek atgriezta bojāta prece).
1.11.3. Prece nedrīkst būt zaudējusi savu komerciālo izskatu (nesabojātas etiķetes, nenoplēšamas aizsargplēves utt., izņemot gadījumus, kad tiek atgriezta nekvalitatīva prece). Iepakojuma izskata izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai pārbaudītu saņemto preci, netiek uzskatītas par būtiskām preces izskata izmaiņām.
1.11.4. Atgrieztajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā Pircējs to saņēma. Jāatgriež arī visas dāvanas, kas saņemtas par preci.
1.12. Pēc Preču saņemšanas un to kvalitātes novērtēšanas Pārdevējs nosaka to vērtību. Pircējs ir atbildīgs par jebkādu Preču vērtības samazināšanos, kas radusies tādu darbību rezultātā, kas nav nepieciešamas, lai noteiktu Preču raksturu, īpašības un darbību. Tas nozīmē, ka Pārdevējam ir tiesības vienpusēji samazināt Pircējam atmaksājamās naudas summu līdz 80% no Preču vērtības proporcionāli iepriekšminētajam Preču vērtības samazinājumam.
1.13. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja Pircējs ir pārkāpis pienākumu ievērot atgrieztajām precēm piemērojamos nosacījumus. Pircējs apņemas atlīdzināt Pārdevējam visus ar to saistītos zaudējumus, un nauda Pircējam netiek atgriezta.
1.14. Preces tiek apmainītas vai atgrieztas uzņēmuma birojā vai citā ar Pircēju saskaņotā vietā un veidā, kā tas ir apspriests.
1.15. Patērētāju strīdi starp Pārdevēju un Pircēju tiek risināti labticīgi kontaktos norādītajās adresēs un saziņas līdzekļos. Ja vienošanos nevar panākt, Pircējs var iesniegt pieprasījumus vai sūdzības par Pārdevēja interneta veikalā iegādātajām Precēm elektroniskajā patērētāju strīdu risināšanas platformā http://ec.europa.eu/odr/. vai Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienestā www.vvtat.lt.